fbpx Skip to main content

Konzultatív értékesítési tréning

Szerző: 2016. november 29.október 24th, 2021Tréning

Miért?

  • Azért, mert aki tud értékesíteni, annak mindig lesz pénze.
  • Azért, mert ha konzultatív módon csinálod, az emberek, akikkel kapcsolatba kerülsz, kedvelni és ajánlani fognak akkor is, ha nem lesz üzlet. És később örömmel keresnek fel, ha szükségük lesz arra, amit kínálsz nekik.
  • Azért, mert ebből az értékesítési tréningből nem csak konkrét technikákat, de egy szemléletet, egy stratégiát, és lendületet is kapsz.
  • Azért, hogy értékesíteni tudd azt, amiben nagyon hiszel. Ha nagyon hiszel benne, akkor bűn és vétek nem eladni annak, akinek abból nagyon nagy haszna lenne.
  • Azért, mert az értékesítés garantálja bármely vállalkozás bevételét, és e nélkül minden vállalkozás halálra van ítélve.
  • Azért, mert az ámulatba ejtős, a nyomulós ugyanúgy, mint a termék-orientált értékesítés már a múlté.
  • Azért, mert lehet, hogy most könnyen megy az ügyfélszerzés, de előfordulhat, hogy egyszer csak neked kell majd nagyon tudatosan az ügyfelek után menned, és akkor nagyon, nagyon jól fog fogni a szemlélet és a képesség!
  • Azért, mert, ha profi módon csinálod, a világ(od) jobb lesz általa.
  • Azért, mert az értékesítés értéket ad, és adni jó dolog. (Bőség-szemlélet, ugye, lásd az online tréning 1. Fejezetét.)

Kiknek szól?

  • Azoknak a vállalkozóknak, akik tudják, hogy többet is kihozhatnának az értékesítésükből.
  • Azoknak, akik nagyon biztos alapokat szeretnének az értékesítésükhöz.
  • Azoknak a vállalkozóknak, akik lendületet akarnak adni az üzletüknek.
  • Azoknak a vállalkozóknak, akik támogatást szeretnének adni a saját értékesítőiknek.
  • Azoknak, akik alkalmazottként egyre közelebb kerülnek egy vállalkozás indításának gondolatához.

Az értékesítés belső korlátai

“Az értékesítés nem nekem való”.

Ha hiszel abban, amit kínálsz, akkor abban is hiszel, hogy az hasznos a potenciális vevőknek. Ebben az esetben (mint azt fent már írtam), bűn és vétek nem értékesíteni. Én is tanultam hogyan kell, te is meg tudod tanulni. Ezért (is) érdemes részt venni ezen az értékesítési tréningen.

“Nincs időm hívogatni az ügyfeleket.”

Ha erre nincs időd, akkor hogy lesz időd megmagyarázni valakinek, miért nem megy az üzlet? Hidd el, az sokkal kínosabb lesz, mint hívogatni az ügyfeleket, találkozókat szervezni, tárgyalni, majd elfogadni, hogy sokan nem vásárolnak, de elegen fognak ahhoz, hogy megfelelő profitot tudj termelni.

“Amikor azt mondja, hogy neki ez drága, azzal nem tudok mit kezdeni.”

Pont azért vegyél részt a tréningen, mert az ilyen (és ehhez hasonló) kifogások kezelésére konkrét technikákat adok a kezedbe!

És az elképzelt akadályokat még hosszan lehetne sorolni…

Az egyik leggyakoribb akadály egy vállalkozás indításában

“Van biztos állásom és fizetésem. Nem igazán szeretem, de amit szeretek csinálni, azt nem fizetik meg.”

Tudod, hogy miért nem fizetik meg?

Azért, mert nem tudsz értékesíteni.

Végső soron azt, hogy meg fogják-e fizetni azt, amit kínálsz, nagyon nagy mértékben az értékesítési képességed fogja meghatározni.

Ezért (is) mondom, hogy a vállalkozásod indításának előkészítéseként nem csak a rendkívül alapos tervezésre kell időt és energiát szánnod, hanem arra is, hogy megtanulj értékesíteni.

Garantálom neked, hogy az értékesítési tréning végére érezni fogod, hogy maximális esélye van annak, hogy amit szeretsz, azt szolgáltatásként képes leszel értékesíteni, azaz eladni.

Ezzel vállalkozásod indításának egyik kritikus tényezőjét máris kipipáltad!

Mit nyersz az értékesítési tréningből?

Az alábbi, és ezekhez hasonló kérdésekre fogsz választ kapni:

  1. Mi az értékesítés és mi nem az?
  2. Mi a különbség marketing és értékesítés között (egy földművelési hasonlattal élve)?
  3. Mi a különbség a vadász, és a földművelő értékesítői felfogás között?
  4. Miért buknak meg emberek az értékesítési szakmában?
  5. Milyen tudattalan gondolatok gátolják az embereket abban, hogy sikeresek legyenek az értékesítésben, és hogyan bontsd le ezeket a gátakat?
  6. Mit mutatnak a statisztikák az értékesítésről?
  7. Nemzetközi kutatásai alapján mire jött rá a Richardson a kiemelkedő értékesítési eredményeket elérő szervezetekkel kapcsolatban?
  8. Milyen értékesítési formák vannak?
  9. Mi a különbség az ámulatba ejtő, az agresszív, a termék-orientált, a kvázi-konzultatív, és a konzultatív értékesítő között?
  10. Mit is jelent egészen pontosan a konzultatív értékesítés?
  11. Szolgáltatások marketingjének mi a hat fő módja?
  12. Hogyan tudod szűrni a lehetséges ügyfél jelölteket?
  13. Milyen alapvető szabályokat kell betartanod a telefonos kapcsolatfelvételkor?
  14. Hogyan kezeld a visszautasításokat?
  15. Hogyan közöld röviden és tömören, hogy mivel foglalkozol, kiknek és hogyan nyújtasz értéket?
  16. Személyes találkozás esetén hogyan kelts jó első benyomást?
  17. Hogyan legyél rugalmas és nyitott az értékesítési folyamatban, miközben mégiscsak egy meghatározott értékesítési folyamatot követsz?
  18. Hogyan ismerd fel, milyen típusú emberrel van dolgod?
  19. Hogyan tudod megnyerni magadnak az ügyféljelöltet, hogy elfogadjon téged, és mindazt, amit kínálsz neki?
  20. Mikor szólalj meg, és mikor hallgass az értékesítési folyamat során?
  21. Mit jelent az aktív hallgatás és milyen szerepe van az értékesítési folyamat során?
  22. Hogyan és mit kérdezz az értékesítési folyamat különböző fázisaiban?
  23. Mikor és miért pozicionáld magad enyhén az ügyféljelölt alá, és mikor pozicionáld magad vele azonos szintre?
  24. Hogyan derítsd ki, mik az ügyféljelölt valós szükségletei, amelyek őt tényleg, és nagyon erősen motiválják?
  25. Honnan tudhatod, hogy már eljutottál az ügyféljelöltnek egy olyan szükségletéhez, ami őt tényleg, és nagyon erősen motiválja?
  26. Hogyan növeld maximálisra annak esélyét, hogy az ügyféljelölt elfogadja az ajánlatodat?
  27. Milyen filozófia szerint szabd meg a szolgáltatásod árát?
  28. Hogyan kerüld el, hogy sok esetben “üzleti öngyilkossággal” felérő árversenybe kerülj?
  29. Mikor jön el az ideje, hogy elkezdjetek az árról beszélni?
  30. Milyen szempontokat kell figyelembe venned az ártárgyalás során?
  31. Hogyan védd meg az árat?
  32. Milyen tipikus kifogások vannak, és hogyan kezeld őket, hatásosan? (Ennél a résznél nem kizárt, hogy egy pár perc alatt megtanulható technika önmagában meg fogja neked érni a tréning teljes díját!)
  33. Hogyan zárd az értékesítési folyamatot?
  34. Mi az egyik legfontosabb dolog, amit tenned kell, záráskor?
  35. Mikor zárult le véglegesen egy értékesítési ciklus?
  36. Hogyan növeld annak esélyét, hogy az ügyfél később újra tőled vásároljon?
  37. Miért fontos időnként részt venni egy újfajta értékesítési tréningen is?

Az értékesítési tréning folyamata

1.nap

  • Gondolkodásbeli korlátok az értékesítésben
  • Értékesítői típusok
  • Az értékesítés folyamata
  • Kapcsolatfelvétel
  • Pozicionálás a kíváncsiság felkeltésére

2.nap

  • Első jó benyomás keltése
  • Közös hullámhossz megteremtése
  • Valós szükségletek, igények kiderítése

3.nap

  • Szükségletekre szabott ajánlat
  • Kifogáskezelés
  • Zárás

Résztvevők mondták

“Tamás sokat segített már nekem abban, hogy felkészültebb, és tudatosabb cégvezető legyek. Több tréningjén, és egyéni konzultációján is részt vettem. A 42 napos online tréningje – ami bárki számára szabadon hozzáférhető – segített tisztábban látni saját értékeimet és céljaimat. Filmnézéssel és ~elemzéssel összefűzött konfliktuskezelési, vagy a három napos, konzultatív értékesítési tréningjén pontosan annyit kaptam, amennyit képes voltam befogadni és feldolgozni. Tamás munkájának eredménye, s az ő kvalitásairól szól, hogy nagyon jó emberek vannak körülötte: minden tréningjére kitűnő társaság gyűlik össze, és izgalmas, nyitott, okos emberekkel felettébb inspiráló együtt tanulni és fejlődni.”

Pásztor Erika Katalina, Építészfórum Kiadói Kft.

A tréning értékelése 1-től 7-ig terjedő skálán: 7

“Meghatározó előrelépést ad ez a fajta technika az eladás-tárgyalás területén. Ez mellett úgy gondolom, hogy ennél sokkal több és más területen is használható. A megismerés folyamán úgy éreztem, hogy ezzel az önmagamba vetett hit is megerősítést kap, és nem csak arról van szó, hogy az eladással mindkét fél  számára pénzben kifejezhető érték cserél gazdát.”

M. Ildikó, Merito Field Kft.

A tréning értékelése 1-től 7-ig terjedő skálán: 7

“A mai, magyarországi gyakorló tervező építészeknek föltétlen ajánlom, hogy vögyenek részt ezen a tréningön. Sajátítsák el önmaguk, a tervük hatékony, üzletileg mögfelelő értékesítését, hogy az építész irodák tartósan, anyagilag is sikeresek legyenek.”

Palánkai Tibor, Ybl-díjas építész

A tréning értékelése 1-től 7-ig terjedő skálán: 7

“Számomra Tamás programjain részt venni mindig nagy élmény, hiszen ilyenkor nagyszerűen rendszerezett ismereteket és kapok és lelkesedéssel töltődöm fel. Az értékesítési tréning a teljes folyamatra nézve rengeteg gyakorlati fogást, technikát tartalmazott és különösen hasznos volt, hogy kidolgozhattam és gyakorolhattam mindazokat a fázisokat, amelyekre éles helyzetben soha nem juthatok visszajelzéshez.
Úgy érzem, ez a három tréningnap legalább három évnyi gyakorlati tapasztalattal tett gazdagabbá, ami az értékesítési hozzáállásom magabiztosságát is jótékonyan növelte. Köszönöm és másoknak is jó szívvel ajánlom!”

Kovács Judit, Pegazus Coaching Kft.

A tréning értékelése 1-től 7-ig terjedő skálán: 7

És egy sokkal részletesebb, szívhez szóló visszajelzés a tréningről egy olyan résztvevőtől, aki úgy érzi, a tréningen meghaladta önmagát: olvasd el itt >>

A tréning jellege

25% elmélet és 75% gyakorlat. Lesz sok szerepjáték, hogy a résztvevők begyakorolják a tanultakat.

Mikor?

Hamarosan kitűzöm a következő dátumot.

Létszám

Maximum 8 fő. A kis létszám óriási előnye, hogy mindenkire jut több-kevesebb egyéni figyelem. És biztos, hogy a résztvevők is sokat fognak egymástól tanulni.

A 3 napos értékesítési tréning teljes részvételi díja

Hamarosan.

Helyszín

Hamarosan.

Jelentkezés

Hamarosan.

Szeretettel várlak a konzultatív értékesítési tréningen!

Vegyél részt a tréningen, és bátran szembesülj azzal, hogy az értékesítés nem ördögtől való, és a megfelelő készségek és technikák birtokában könnyebben juthatsz több bevételhez, mint azt te most el tudnád képzelni.

Ha még csak tervezel saját vállalkozást indítani, akkor vegyél részt, hogy kitáguljon a szemléleted arra vonatkozóan, hogy mi minden lehetséges a leendő vállalkozásodban.

Ha már van saját vállalkozásod, akkor hozd lendületbe a konzultatív értékesítési tréningen tanultakkal!

Kérdésed van?

Bátran írj, örömmel megválaszolom!

boer PONT tamas KUKAC sikertervezes PONT hu

Tetszett? Oszd meg a megfelelő gombra kattintva!

Hozzászólások

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .